torsdag 21 mars 2013

Liam 2 år

Har haft en super toppen dag. Som började med muffins med ljus och sång får våran lilla prins. Han såg helt lyrisk ut när han såg ljuset och var jätte duktig och blåste ut det helt själv. Sen blev det paket. En ryggsäck med Alfons på som han så stolt hade på sig på väg till dagis. Jag fick sovmorgon idag så gick och la mig ett tag till. Vilket var välbehövligt. Dagen på jobbet gick bra. Lite väl lång bara, hade gärna varit hemma och firat lilleman istället men Nicole med familj kom och fikade på eftermiddagen så jag ringde ner Liam och hans älskade pappa också då hade vi familjemys på jobbet istället. Nu sitter jag och tittar på premiären av revenge, som jag har väntat på i månader. Sen blir det att packa träningsväskan, för imorgon blir det äntligen träning igen. Sov gott mina vänner. Love<3

Inga kommentarer: